سازمان لیگ فوتسال زمان برگزاری دیدارهای شش هفته مسابقات لیگ برتر این رشته را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.
سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران برنامه جدید هفته‌های اول تا چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل مخالف اقدام عربستان سعودی برای توسعه برنامه هسته‌ای است.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم رویکرد دوگانه واشنگتن اعلام کرد دیپلماسی بهترین راه در قبال برنامه هسته‌ای ایران است.
برنامه مسابقات هفته‌های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که ما خواهان ادامه همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم و این راهی برای رسیدگی به نگرانی‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
گروسی از حضورش در تهران خوشحال است و آن را به زبان می‌آورد و صراحتا اعلام می‌کند که باید شک و تردید‌ها در خصوص صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببریم. این اظهارات امیدبخش است، اما مسئله اصلی اینجاست که این بار نخست نیست که گروسی از خروجی مثبت دیدارش در ایران سخن می‌گوید.
العربی الجدید مدعی شده است که امیرعبداللهیان در سفر به ژنو «با طرف‌های اروپایی در مورد مذاکرات هسته‌ای رایزنی خواهد کرد.» ادعای این رسانه عرب‌زبان درحالی مطرح می‌شود که مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام یک سال است که متوقف شده و از پاییز سال جاری، طرف‌های غربی به ویژه آلمان و ایالات متحده امریکا بار‌ها اعلام کرده‌اند گفتگو برای احیای برجام در اولویت آن‌ها قرار ندارد. برنامه دیگر امیرعبداللهیان در سفر به ژنو، شرکت در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل متحد خواهد بود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
دولت سیزدهم که تا حدود یک‌ماه پیش برای ارائه لایحه بودجه در تاریخ مقرر (نیمه‌اول آذر) اعلام آمادگی کرده بود، در هفته‌های اخیر از تصمیم قبلی خود صرف‌نظر و اعلام کرد که ابتدا لایحه برنامه هفتم و پس از آن لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به مجلس می‌فرستد. اما ماجرا به اینجا ختم نشده و حالا برخی نمایندگان از ارائه لایحه بودجه در هفته جاری توسط دولت خبر می‌دهند. بررسی اظهارنظر‌های مجلسی‌ها و دولتمردان نشان می‌دهد ظاهرا باید ریشه این آشفتگی و بی‌نظمی را در فشار‌های مجلس به دولت برای تقدم برنامه هفت بر لایحه بودجه ۱۴۰۲ جست‌وجو کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی: قطعنامه‌ای پیش‌نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهوری اسلامی ایران هم مردود است. ایران برای پیشبرد برنامه‌های خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنجشنبه (۱۰ نوامبر، ۱۹ آبان) در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز بدون اشاره به تحرکات خصمانه آمریکا در شبه جزیره کُره اعلام کرد: کره‌شمالی باید برنامه هسته‌ای و موشکی خود را کنار بگذارد!
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
برنامه مسابقات هفته‌های نهم تا یازدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
برنامه مسابقات هفته های نهم تا یازدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته‌های هفتم و هشتم لیگ برتر را اعلام کرد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
گروسی، مدیرکل سازمان انرژی اتمی: خلا نظارتی بر برنامه هسته‌ای ایران بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود/ تصمیم در خصوص پرونده پادمانی ایران بر عهده تمامی کشور‌های عضو آژانس است/ در مورد تحقیقات، پیشرفتی حاصل نشده/ ما درمورد آثاری از اورانیوم در مکان‌هایی اعلام نشده در ایران سئوال می‌پرسیم؛ چرا می‌گویید سئوالتان سیاسی‌ست؟
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ